Register právnických osôb a podnikateľov

JOJ Group je naďalej lídrom v prime time

BRATISLAVA 11. januára - JOJ Group zaznamenala ako jednotka slovenského trhu v druhý januárový pondelok vynikajúci výkon v hlavnom vysielacom čase, a to 32,6 % share a 14,7 % rating v rámci univerzálneho publika. TV JOJ dosiahla 12,0 % sledovanosť a 26,6 % podiel na trhu (CS 12+), včera svoje prvenstvo potvrdila
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na Slovensku zostávajú Noviny TV JOJ, ktoré v pondelok 9.1. sledovalo 729-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo predstavovalo 15,5 % rating a 33,9 % podiel. Včera zaznamenali Noviny 14,9 % sledovanosť a 32,0 % share (CS 12+). Najlepšie počasie si takisto udržiava vysoké výkony, v pondelok dosiahlo 14,2 % sledovanosť a 29,4 % podiel v univerzálnej cieľovke. Nadpriemerné výsledky naďalej obhajuje aj KRIMI, včera s 12,7 % ratingom a 28,2 % share (CS 12+) ako druhý TOP program v utorkovom rebríčku.
V pondelok odštartovala svoju novú sezónu zábavná show Inkognito, ktorá si ako líder trhu v čase svojho vysielania vyslúžila výbornú 11,0 % sledovanosť a podiel na trhu 24,2 % v CS 12+, v komerčnej časti publika zaznamenala 8,3 % rating. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli ženy vo veku 45-54 rokov s 12,7 % sledovanosťou. Rovnako aj premiérová epizóda rodinnej relácie Moja prvá dovolenka bola včera prvou voľbou divákov v obchodne dôležitej cieľovej skupine (6,1 % Rtg a 16,4 % Shr, pričom najviac zaujala mužov v CS 45-54 (8,7 % Rtg).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia, PR JOJ Group